What they say

~ Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda. ~ Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Friday 18 January 2013

Maharaja Lawak Mega - Minggu ke 8 HD


Minggu Ke 8

Anda telah menentukan Osbon dinobatkan sebagai Juara Maharajalawak Mega! Kini saksikan pula persaingan pelawak-pelawak ternama beraksi bagi meraih gelaran Maharajalawak Mega 2012! Kami menghimpun pelawak-pelawak ternama dalam satu pertandingan bagi mengetahui siapakah yang terbaik antara yang terbaik. Barisan pelawak-pelawak terdiri daripada peserta dari 3 negara, Malaysia, Singapura dan Indonesia. . Tambah hebat, setiap pelawak yang bertanding mempunyai portfolio seni yang mengagumkan dalam bidang ini.

Menggunakan konsep dan format yang hampir sama seperti Maharajalawak Mega yang lalu, nasib para peserta akan diadili dengan gabungan sistem pemarkahan juri tetap dan undian penonton. Empat orang juri tetap setiap minggu yang kesemuanya terdiri daripada selebriti yang bukan berlatarbelakang pelawak, atau pelakon komedi akan dipertanggungjawabkan untuk menilai persembahan para peserta berdasarkan kriteria yang telah ditetapkan. Mereka bakal menilai para peserta berdasarkan kelucuan dan elemen jenaka dalam sesebuah persembahan, keaslian persembahan dan kreativiti serta bakat dan kemahiran lakonan yang paling menyerlah daripada perspektif mereka sendiri.

Pastikan temujanji anda bersama kami! Malam Jumaat anda pasti riuh dengan gelak ketawa bersama keluarga. Saksikan secara eksklusif di Astro Warna (Saluran 132)


File Size : 740 MB

Download From Rapid

 

Download From Uploaded 

 

 



Please Click Ads :)

Related Posts with Thumbnails