What they say

~ Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda. ~ Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Thursday 3 January 2013

Zarina Anjoulie - Di Tangkap Kerana Disyaki Memiliki Dadah !

Belum pun redah cerita gambar bogel yang dikatakan mirip pelakon dan model ini,muncul lagi kes terbaru yang membabitkan dirinya. 



Apalah hendak jadi kepada seorang pelakon dan model wanita ini, tidak habis-habis mengundang kontroversi.

Baru-baru ini dunia hiburan dikejutkan dengan penangkapan artis wanita itu kerana didapati memiliki dadah yang disimpan di sebuah kediaman mewah di Damansara Damai.

Tetapi siapakah wanita itu sebenarnya?

Ramai juga yang tertanya-tanya sebelum ini…

Hari ini semuanya telah terjawab apabila gadis bernama Zarina Anjoulie Ahmad, 26, adalah wanita yang dimaksudkan.

Berlakon tak hebat mana..menang kat kontroversi sahaja…

Dia ditangkap polis Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, selepas didapati memiliki dua biji pil Eramin 5 seberat 0.60 gram ketika pemeriksaan dalam kediaman berkenaan dilakukan.

Bagaimanapun, dia yang ditahan bersama teman lelakinya, seorang penganggur yang juga berusia 26 tahun, mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Petaling Jaya, hari ini.

Mengimbas kembali kejadian berkenaan, Zarina dan Mohamad Fakhruzaim Mohamad Fawzi dicekup di No. C-3-10 Armanee Condo, Jalan PJU 10/1C, Damansara Damai pada pukul 5.30 petang, 30 Disember lalu.

Menurut sumber, pasukan polis menyerbu kediaman berkenaan selepas melakukan intipan sejurus menerima maklumat daripada orang awam mendakwa kedua-dua suspek disyaki terbabit dalam kegiatan penyalahgunaan dadah.


* Apa nak jadi artis zaman sekarang hihi.. Mencari publisiti ke atau mencari masalah hihihi...

Please Click Ads :)

Related Posts with Thumbnails