What they say

~ Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda. ~ Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Saturday 29 December 2012

Windows 9 Telah mula dibangunkan - Micrsoft

windows 2000,Windows xp,windows vista,windows 7,windows 8,dan kali ini windows 9 bakal dilancarkan..? Korang dah puas ke dengan windows yang korang tengah gunakan sekarang ni..? Jom kita baca artikel dibawah ni..

 

Laporan mengenai pembangunan Windows 9, iaitu nama panggilan untuk sistem operasi Windows akan datang telah pun diperkatakan sebelum ini, dan kini Microsoft sendiri mengesahkan perkara tersebut melalui pertanyaan di Misco Expo 12.

Semestinya, buat masa ini tiada sebarang fungsi baru diketahui yang bakal dibawakan pada Windows 9 kelak, memandangkan pihak Microsoft kini sedang bersiap sedia untuk pelancaran Windows 8 pada 26 Oktober ini.

Sebelum ini, beberapa laporan turut mengatakan yang mana Microsoft turut sama telah memulakan pembangunan kemaskini untuk Windows Blue yang mana bakal diperkenalkan pada tahun hadapan. Namun masih tiada sebarang info lanjut berkaitan dengannya.

Mengikut tradisi Microsoft, sistem operasi Windows baru akan diperkenalkan antara dua ke tiga tahun selepas sesuatu versi diperkenalkan, dimana diselangi dengan beberapa kemaskini Service Pack yang membawakan beberapa perkara baru pada sistem operasi tersebut.

Mungkin pembangunan awal telah dimulakan, dan Microsoft kini sedang menantikan penerimaan Windows 8 supaya mereka boleh mensasarkan fokus untuk pembangunan antaramuka berasaskan Metro ataupun sebaliknya.

Please Click Ads :)

Related Posts with Thumbnails