What they say

~ Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda. ~ Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Tuesday 25 December 2012

Sahabat Selamanya ( Lawak )

Dikala 2 orang sahabat bercerita....

Mat meluahkan rasa sedih kepada sahabatnya Daus..

Mat : Aku sedih sekarang ni,dah lama ku pendamkan..

Daus : Mat,kamu tak perlu sedih,cuba kamu cerita apa masalah kamu sebenarnya..

Mat : Perkara ni rumit,aku sendiri tidak membantu..

Daus : Apa sebenarnya masalah kamu..??

Mat : Aku sedih melihat "Dia" dah berminggu-minggu tak dapat tackle aweknya tu...

Daus : Siapa..?

Mat : Baby dan Sunde...

Daus : Siapa Baby dan Sunde..??

Mat : KUCING aku,dah lama c baby tak dapat mengawan dengan c Sunde walaupun dah berminggu-minggu mencuba..Aku sedih tau melihat talatah mereka :p

Daus : %^&*$#@()&^^#&# Yala,banyaklah sedih kamu tu ;'(


Hihihi


Please Click Ads :)

Related Posts with Thumbnails