What they say

~ Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda. ~ Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Saturday 29 December 2012

Legoland Di Johor,Malaysia

Kali Ini Admin nak share sikit tentang lokasi percutian menarik yang terletak di johor iaitu Legoland Malaysia. Admin kalau ada peluang nak juga pergi kesana merasai sendiri keseronokan bermain di Legoland ni. Al maklumlah ianya pertama dibuka di Asia tenggara hihi.. Jom kita sama-sama mmengenali dengan lebih dekat berkaitan tempat ini :)


Sebanyak 15,000 struktur model dibuat daripada kira-kira 30 juta keping Lego dan lebih 40 permainan, pertunjukan dan tarikan interaktif akan menjadi ciri utama Taman Tema Legoland Malaysia (Legoland Malaysia Theme Park).

Taman Tema Legoland Malaysia adalah pusat tarikan Medini Lifestyle, hub gaya hidup dan hiburan di Medini Iskandar Malaysia yang turut termasuk pusat membeli-belah, pembangunan komersil dan bangunan pejabat.

Ia adalah taman tema Legoland pertama di Asia dan yang keenam di seluruh dunia. Untuk maklumat yang lebih lanjut mengenai permainan dan aktiviti yang disediakan anda boleh lawati laman web rasmi Legoland Malaysia.

Legoland Malaysia akan dibuka secara rasmi pada 15 September 2012.


Lokasi Dan Peta



Harga Tiket *rebate RM30 bagi pemegang MyKad




Hotel Legoland (Model)



Lego City


Land Of Adventure



Imagination



Miniland



Market Restaurant



Pintu Masuk Legoland Malaysia (Entrance)



Permainan Dan Lain-Lain










 Sumber


*Kalau pergi Legoland jangan lupa bawakan admin ole-ole ok,hihi...

Please Click Ads :)

Related Posts with Thumbnails