What they say

~ Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda. ~ Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Saturday 29 December 2012

10 Gadjet Terbaik 2012

Admin pasti ramai diantara anda yang meminati gadjet-gadjet terkini keluaran syarikat gergasi terkemuka dunia bukan..? Di sepanjang tahun 2012 ini kita sering mendengar akan produk-produk baru yang canggih yang muncul dengan teknologi yang lebih canggih dan mesra pengguna. Tahun ini sahaja Iphone 5 telah dilancarkan dengan saiz yang lebih besar dan nipis. Persaingan diantara 2 gergasi pengeluar handphone iaitu samsung dan apple menggamatkan lagi persaingan ini.

Jadi sekarang admin nak kongsikan serba sedikit kepada anda gadjet popular sepanjang tahun 2012 ini :)

Sepanjang tahun ini, pelbagai peranti menarik yang dikeluarkan daripada keluarga tablet, telefon pintar, komputer AIO, kamera dan sebagainya yang hadir, yang mana dijana dengan spesifikasi tinggi, dan membawakan rekabentuk yang unik dan menarik.

Daripada telefon pintar dengan kamera 41-megapixel, sehinggalah kamera yang berasaskan Android hadir, disamping komputer yang mula mengintegrasikan sokongan skrin sentuh padanya. Apple dan Samsung masing-masing dilihat bersaing sengit dalam arena masing-masing, disamping pelbagai pengeluar lain yang hadir dengan peranti mereka.

Jadi, sepanjang tahun 2012 ini, apakah peranti pilihan anda? Sama-sama kita saksikan :)




* Admin gunakan Hp gadjet Note je,korang.? hihi

Please Click Ads :)

Related Posts with Thumbnails