What they say

~ Pengunjung yang dihormati,sila ambil masa 3 saat untuk klik iklan yang admin pasang sebagai tanda TERIMA KASIH anda. ~ Dear visitor, please take time 3 seconds to click on the ads that admin install as a sign THANK YOU.

Sunday 30 December 2012

Pekerja McD Pukul Pelanggan Gunakan Besi !


Semenjak dua menjak ni admin tengok pelbagai kejadian di luar dugaan yang berlaku. Jika selama ini kita jangkakan dunia ini mengikuti undang-undang atau peratauran yang manusia sendiri buat,dan begitulah yang kita harus buat. Maksud admin,contohnya seperti pelanggan dengan penjual,penjual haruslah bertindak baik,bermulut manis kepada pelanggan,dan begitulah dimana-mana pun. Tetapi tidak kepada kejadian yang admin nak kongsikan ini. Pelanggan di pukul oleh pelayan ! Wooh.. Kejadian ini berlaku di di sebuah restoran MacD,sudahlah MacD di hentam selama ini gara-gara dituduh menyalurkan bantuan kepada Israel,dan sekarang pekerjanya pula bertindak ganas memukul pelanggan haha..Jom kita sama-sama saksikan :)

Ganas.! Hanya kerana pekerja McDonald bertanyakan kepastian mengenai wang kertas 50 kepada dua wanita mabuk, dia hampir diserang oleh mereka kerana tidak puas hati. Namun dia telah bertindak di luar kawalan apabila memukul pelanggan yang mabuk itu dengan batang besi yang diambil dari dapur..


 

 

 Saksikan Videonya :





* Fuuuuh..korang pernah dengar tak kejadian begini berlaku kat malaysia..? Rasanya ada,kat restoran Kfc tak silap..haha..

Please Click Ads :)

Related Posts with Thumbnails